Existenčné riziká a nekontrolovaný digitálny vývoj

[Nie som špecialista na AI. Kniha, o ktorej sa diskutuje, neponúka žiadne konkrétne riešenia, ale patrí skôr do kategórie #speculative journalism and science fiction. Ako sa často stáva v takýchto prípadoch, diskusie vytvorené v knihe sú oveľa zaujímavejšie a užitočnejšie ako samotná kniha. Táto téma sa stala rozšírenejšou v angličtine.

Kreslenie: vyjadrovanie myšlienok je umenie

Recenzia knihy Mike Rowdy Vizuálne poznámky: Ilustrovaný sprievodca Skeettraining. Vydavateľstvo "Mann, Ivanov a Ferber", 2014 Aká forma informačnej prezentácie si vyberiete, ak ju chcete živo, detailne, jasne, a čo je najdôležitejšie, prezentovať v pamäti vášho publika? Profesionálny dizajnér a ilustrátor Mike Rowdy, odborník na užívateľské rozhranie od spoločnosti Gomoll Research + Design, Inc., autor knihy "Vizuálne poznámky", ktorej preklad bol publikovaný vo vydavateľstve "MYTH", odporúča formu náčrtkov - jednoduchú, ale zároveň z jeho hľadiska efektívne.

Vy, kolektívny génius a digitálny vek

Recenzia knihy Austin Cleon "Ukáž svoju prácu! Desať spôsobov, ako si vás všimol." Vydavateľstvo "MIF", Moskva, 2014. Ľudia sa mýlia, berúc do úvahy veľké "osamelé géniov". Tieto nie sú v prírode. Existuje kolektívny génius a každý z tých, ktorí boli považovaní za "brilantných samotárov", bol vlastne súčasťou veľkej skupiny ľudí, ktorí sa navzájom podporovali, sledovali prácu svojich kolegov, navzájom si kopírovali, požičiavali si nápady a dávali ich preč. "

Víťaz berie všetko. A prečo?

Recenzia knihy Anita Elbers "Stratégia trhákov", vydavateľstvo MIF Táto kniha nie je o tom, ako vytvárať trháky. Ide o to, ako a prečo vytvorenie prvotriedneho, "hitového" obsahu prináša skvelé zisky. Príbehy o vzniku superhviezd v hudbe, kine a futbale, stratégiách úspešných manažérov známych spoločností ilustrujú autorovu hlavnú tézu: víťaz získa všetko.

Plávať proti prúdu

Recenzia knihy Anne Lamotte "Bird after bird", vydavateľstvo "Mýtus", 2014. Keď som sa dozvedel o samovražde Robina Williamsa, pomyslel som si: "A prečo ma vôbec neprekvapuje ..." Najzábavnejší človek na svete, šumivý komik zomrel na depresiu. Neuveriteľne? Nie, skôr ako pravda života, ktorá je vždy neuveriteľnejšia ako fikcia.